Przy zakupie karnetu nie
pobieramy wpisowego ani żadnych
dodatkowych opła
t :)


KARNET GRATIS
- zapytaj w recepcji
i przyprowadź przyjaciół :)


PORA DLA SENIORA
- wywiad z Teresą Popowicz

 

 

 

Znajdujesz się aktualnie w: NASZE KLUBY » Śródmieście
Dziś jest Środa, 18 Października 2017, godz.  
 

Zajęcia w klubie Fitness

 OBOWIĄZUJĄ REZERWACJE NA WSZYSTKIE ZAJĘCIA FITNESS (tel. 71 329-96-40)

SALA FITNESS
GODZ. PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
11:00           ZUMBA
Robert
17:00 BODY WORKOUT
Magda D
SUPER BRZUCH
Kasia
FIT PUPA
Gosia
CELLU STOP
Magda B
ZUMBA
Robert
 
18:00 PILATES
Magda D
ZUMBA
Robert
  BALANCE CORE
Magda B
ABT
Łukasz
 
19:00 ABT
Magda B
FIT COMBAT
Basia
PILATES
Karol
ZUMBA
Robert
BODY WORKOUT
Łukasz
 
20:00 TBC
Magda B
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Basia
ZUMBA
Robert
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Basia
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Basia
 
SIŁOWNIA
  DYŻUR DYZUR DYŻUR DYŻUR DYŻUR  

 

Rozgrzewka oraz relaks i stretching to bardzo ważne elementy treningu.
Prosimy wchodzić na salę nie później niż 5 minut po rozpoczęciu treningu przez instruktora.

Najczęstszą przyczyną zmęczenia oraz zasłabnięć jest odwodnienie.
Prosimy pamiętać o wypijaniu odpowiedniej ilości wody lub innych napojów podczas ćwiczeń.

W razie trudności z doborem zajęć: określ swoje cele, lub prosimy dzwonić - 71 329 96 40.

 

FITNESSOWY SŁOWNICZEK 

TBC (total body condition) - dynamiczne ćwiczenia kształtujące sylwetkę. Część kondycyjna i część wzmacniająca z przyborami obejmuje wszystkie partie mięśniowe. Systematyczny trening powoduje efektywne wyszczuplenie sylwetki, delikatną rzeźbę mięśni i ich wzmocnienie oraz polepszenie wytrzymałości organizmu. Ćwiczenia wykorzystujące obciążenia nastawione są na wzmacnianie kości, których gęstość z wiekiem maleje, przez co stają się podatne na złamania i urazy. Dla każdego i w każdym wieku.

SHAPE – (ang. kształt, forma). Gimnastyka, która ukształtuje całe Twoje ciało. Zajęcia charakteryzują się średnim stopniem intensywności i dużą liczbą powtórzeń. Polecane dla wszystkich, którzy chcą wzmocnić i ukształtować swoją sylwetkę kompleksowo. 

ABT – PIĘKNY BRZUCH: Godzina ciągłego i angażującego mięśnie brzucha ćwiczenia, urozmaicona ćwiczeniami na biodra i pośladki, zakończona rozciąganiem. Mocny brzuch, grzbiet i jędrne pośladki to młoda sylwetka, zdrowie i wspaniałe samopoczucie - efekt wart każdego czasu. Gimnastyka dla każdego.

CELLU STOP (ATC) – to nasza gimnastyka autorska. Ćwiczenia przeciw cellulitowi, które pozwalają zapobiec i opanować nierównomierne rozłożenie komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. To serie ćwiczeń utrzymujących napięcie mięśni oraz stretching i automasaż rozluźniający brzuch, biodra, uda i pośladki. Poprawa wymaga tym więcej czasu, im bardziej zaawansowane i rozległe są zmiany. Gimnastyka cieszy się ogromnym powodzeniem i wpisała się na stałe do wszystkich programów fitnessowych w Polsce. Uwaga! 50% wzrost skuteczności ćwiczeń z zastosowaniem odpowiedniej diety, masaży z użyciem preparatów przeznaczonych do walki z cellulitem oraz profesjonalnych zabiegów przeciwcellulitowych. Wszystko to możesz wykonać w naszym klubie. Wiele można zrobić również we własnym zakresie. Udzielimy Państwu wszelkiej pomocy.

STEP – Trening na stopniu. Zajęcia o charakterze wytrzymałościowym angażują głównie m. nóg, są doskonałym sposobem modelowania pośladków i nóg. Lekcja o ciekawych kombinacjach choreograficznych wynikających z kreatywności instruktora. Jest doskonałym treningiem dla ciała i umysłu zakończonym częścią wzmacniającą i rozciąganiem. UWAGA! Doskonały jako sucha zaprawa narciarska!!

FATBURN STEP – (fatburning step). Lekcja rewelacyjnie spalająca tkankę tłuszczową. Zajęcia odbywają się na stepie w postaci prosty, ciekawych choreografii, które pozwolą Ci się świetnie bawić i redukować zbędny tłuszczyk. Zajęcia dla każdego!

PILATES – Program ćwiczeń obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała. Skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę; doskonały dla osób z bólami kręgosłupa. Ćwiczenia wzmacniają i rozciągają całe ciało, od czubka głowy aż po palce stóp. Sekretem ćwiczeń jest coś, co nazywamy ośrodkiem energii!!! Zgłębiajmy tę tajemnicę razem!

ZDROWY KRĘGOSŁUP - to zajęcia przeznaczone nie tylko dla osób zmagających sie z bólem pleców czy wadami postawy. To zajęcia także dla wszystkich osób prowadzących siedzący tryb życia, z kontuzjami czy przeciążeniami. Jest to specjalny program ćwiczeń niwelujących bóle w obrębie kręgosłupa, przywracający równowagę napięć mięśniowych, przeznaczony dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej. Celem ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni osłabionych, rozciągnięcie mięśni przykurczonych, rozluźnienie nadmiernych napięć w obrębie kręgosłupa, wyrobienie nawyku prawidłowej postawy, a także nauka poczucia własnego ciała.

ZUMBA – zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych. Prosta kombinacja kroków oraz unikalna formuła Zumby sprawiają, że bawisz się już od pierwszych zajęć. Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.

POWER PUMP - Jest to profesjonalna i w najdrobniejszych szczegółach opracowana (Inka Szymański) koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo - siłowych ze sztangą i przy muzyce. Udział w zajęciach pozwoli Wam osiągnąć wymarzoną sylwetkę i idealne proporcje ciała poprzez spalanie tkanki tłuszczowej. Nie powoduje nadmiernego wzrostu obwodów mięśni.

CALLANETICS
Ten, z dzisiejszego punktu widzenia, oldschoolowy sport, był kiedyś tak popularny, że uprawiał go niemal każdy. Wszystko dzięki temu, że był dla każdego, bez względu na wiek, wagę i poziom wyćwiczenia. Bez obciążania stawów i w niewiarygodnie szybkim tempie przynosił zadziwiające efekty. Dziś Callanetics zaczyna przeżywać prawdziwy renesans na Świecie, a te efektywne ćwiczenia pamięta jeszcze wielu z nas. 
Trening działa cuda. Okazało się, że skonstruowane przez Callan Pinckney ćwiczenia nie tylko poprawiają zdrowie i kondycję, ale dają też niewiarygodnie spektakularne efekty wizualne. Ćwiczenia są dość intensywne. Wyszczuplają i ujędrniają ramiona, korygują talię, brzuch i pośladki, wzmacniają mięśnie nóg i pleców. Działają na różne partie ciała, jednak efekty najbardziej widoczne są na mięśniach brzucha. Co najważniejsze, rezultaty możemy obserwować bardzo szybko. Wypracowanie świetnej sylwetki zajmuje od 3 do 12 miesięcy.
Dzięki systematycznemu treningowi pozbędziesz się zbędnego tłuszczu, bólu pleców, wyrzeźbisz mięśnie, a także znacząco zredukujesz cellulit. Przekonaj się sama.

TABATA BURN - Tabata, to unikalny program rozwijający wydolność aerobową i anaerobową. Podkręca metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, jeszcze długo po zakończeniu zajęć. Ćwiczenia wykonywane są w rundach 4 minutowych, 20 sekund z maksymalną intensywnością i przerwą 10-cio sekundową oraz jedno minutową pomiędzy rundami. Całość,tworzy  trening interwałowy, w którym wykorzystuje się napięcia izometryczne, ćwiczenia kardio i siłowe. To trening, który daje spektakularne efekty, to marzenie każdej dbającej o sylwetkę i kondycję fizyczną osoby.

 

LEGENDA

KOLOR INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ
  Niska
  Średnia
  Duża
  Zajęcia taneczne

 

 
 
 
Zapisz się na zajęcia
 
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji znajduje się w polityce prywatności.
Projektowanie stron: ARTECH Agencja InteraktywnaARTEH CMS