Przy zakupie karnetu nie
pobieramy wpisowego ani żadnych
dodatkowych opła
t :)


KARNET GRATIS
- zapytaj w recepcji
i przyprowadź przyjaciół :)


PORA DLA SENIORA
- wywiad z Teresą Popowicz

 

 

 

Znajdujesz się aktualnie w: NASZE KLUBY » Krzyki
Dziś jest Środa, 18 Października 2017, godz.  
 

Zajęcia w klubie Wellness

Plan zajęć klubu Bodyfit Wellness 

 REZERWACJE ZAJĘĆ POD NUMEREM 71 361 72 62

        DUŻA SALA
GODZ. PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
9:00           BODY WORKOUT
Ania P
 
10:00           BALANCE CORE
Ania P
 
16:00 BODY
WORKOUT
Łukasz
  BODY WORKOUT
Magda
  FIT PUPA
Ania P
 

BODY WORKOUT
Gosia

17:00 STEP SHAPE**
Łukasz
JUST A DANCE
Michał
BALANCE CORE
Magda
FIT PUPA
Marta
JUST A DANCE
Michał
  FIT PUPA
Gosia
18:00 ZUMBA
Robert
FIT PUPA
Ania P
ZUMBA
Robert
TRENING OBWODOWY**
Gosia
SUPER BRZUCH
Dorota
  JUST A DANCE
Michał
19:00 ZDROWY KRĘGOSŁUP
Julia
BODY WORKOUT
Ania P
POWER PUMP
Gosia
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Julia
PILATES
Dorota
   
20:00 FAT BURNING
Basia
PILATES
Dorota
ABT
Gosia
CELLU STOP
Gosia
     
        MAŁA SALA
19:00              
20:00 PUMP BURN&SHAPE**
Dorota
TRENING INTERWAŁOWY**
Gosia
         
       SIŁOWNIA
19:00 TRENING FUNKCJONALNY**
Ania M
SPINNING**
Andrzej
  TRENING FUNKCJONALNY*
Dorota
     
   DYŻUR - ANIA
17:00 - 19:00
           
   DYŻUR - MICHAŁ
19:00 - 22:00
 DYŻUR - ANIA
18:00 - 22:00
  DYŻUR - ANIA
18:00 - 22:00
DYŻUR - MICHAŁ
18:00 - 22:00
     

 * ZBIERAMY GRUPĘ, ZAPISY W RECEPCJI KLUBU
** ZAJĘCIA WYMAGAJĄCE REZERWACJI

Legenda

INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ
 NISKA
 ŚREDNIA
 DUŻA
 TANECZNE

 

  • Rozgrzewka oraz relaks i stretching to bardzo ważne elementy treningu. Prosimy wchodzić na salę nie później niż 5 minut po rozpoczęciu treningu przez instruktora.
  • Najczęstszą przyczyną zmęczenia oraz zasłabnięć jest odwodnienie. Prosimy pamiętać o wypijaniu odpowiedniej ilości wody lub innych napojów podczas ćwiczeń.
  • Na zajęcia koniecznie weź ze sobą ręcznik, obuwie zmienne i wodę do picia.

W razie trudności z doborem zajęć prosimy dzwonić  71 361 72 62 :)

FITNESSOWY SŁOWNICZEK

SHAPE – (ang. kształt, forma). Gimnastyka, która ukształtuje całe Twoje ciało. Zajęcia charakteryzują się średnim stopniem intensywności i dużą liczbą powtórzeń. Polecane dla wszystkich, którzy chcą wzmocnić i ukształtować swoją sylwetkę kompleksowo. 

ABT – PIĘKNY BRZUCH: Godzina ciągłego i angażującego mięśnie brzucha ćwiczenia, urozmaicona ćwiczeniami na biodra i pośladki, zakończona rozciąganiem. Mocny brzuch, grzbiet i jędrne pośladki to młoda sylwetka, zdrowie i wspaniałe samopoczucie - efekt wart każdego czasu. Gimnastyka dla każdego.

CELLU STOP (ATC) – to nasza gimnastyka autorska. Ćwiczenia przeciw cellulitowi, które pozwalają zapobiec i opanować nierównomierne rozłożenie komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. To serie ćwiczeń utrzymujących napięcie mięśni oraz stretching i automasaż rozluźniający brzuch, biodra, uda i pośladki. Poprawa wymaga tym więcej czasu, im bardziej zaawansowane i rozległe są zmiany. Gimnastyka cieszy się ogromnym powodzeniem i wpisała się na stałe do wszystkich programów fitnessowych w Polsce. Uwaga! 50% wzrost skuteczności ćwiczeń z zastosowaniem odpowiedniej diety, masaży z użyciem preparatów przeznaczonych do walki z cellulitem oraz profesjonalnych zabiegów przeciwcellulitowych. Wszystko to możesz wykonać w naszym klubie. Wiele można zrobić również we własnym zakresie. Udzielimy Państwu wszelkiej pomocy.

STEP – Trening na stopniu. Zajęcia o charakterze wytrzymałościowym angażują głównie m. nóg, są doskonałym sposobem modelowania pośladków i nóg. Lekcja o ciekawych kombinacjach choreograficznych wynikających z kreatywności instruktora. Jest doskonałym treningiem dla ciała i umysłu zakończonym częścią wzmacniającą i rozciąganiem. UWAGA! Doskonały jako sucha zaprawa narciarska!!

PILATES – Program ćwiczeń obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała. Skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę; doskonały dla osób z bólami kręgosłupa. Ćwiczenia wzmacniają i rozciągają całe ciało, od czubka głowy aż po palce stóp. Sekretem ćwiczeń jest coś, co nazywamy ośrodkiem energii!!! Zgłębiajmy tę tajemnicę razem!

ZDROWY KRĘGOSŁUP - to zajęcia przeznaczone nie tylko dla osób zmagających sie z bólem pleców czy wadami postawy. To zajęcia także dla wszystkich osób prowadzących siedzący tryb życia, z kontuzjami czy przeciążeniami. Jest to specjalny program ćwiczeń niwelujących bóle w obrębie kręgosłupa, przywracający równowagę napięć mięśniowych, przeznaczony dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej. Celem ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni osłabionych, rozciągnięcie mięśni przykurczonych, rozluźnienie nadmiernych napięć w obrębie kręgosłupa, wyrobienie nawyku prawidłowej postawy, a także nauka poczucia własnego ciała.

ZUMBA – zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych. Prosta kombinacja kroków oraz unikalna formuła Zumby sprawiają, że bawisz się już od pierwszych zajęć. Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.

POWER PUMP - Jest to profesjonalna i w najdrobniejszych szczegółach opracowana (Inka Szymański) koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo - siłowych ze sztangą i przy muzyce. Udział w zajęciach pozwoli Wam osiągnąć wymarzoną sylwetkę i idealne proporcje ciała poprzez spalanie tkanki tłuszczowej. Nie powoduje nadmiernego wzrostu obwodów mięśni.

PUMP - BURN&SHAPE - intensywny trening, dzięki któremu zdecydowanie poprawisz kształty swoich nóg, bioder, pośladków, ramion oraz brzucha. Poprawisz przemianę materii i spalisz nadmiar tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć korzystamy ze sztang, stepów i hantelków.

TRENING FUNKCJONALNY - to nowoczesne i holistyczne podejście do treningu, którego podstawowymi zasadami są wielostawowość ćwiczeń - odejście od ćwiczeń izolowanych, stosowanych w kulturystyce oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność imitująca ruchy codziennego życia. To grupa ćwiczeń rozwijających balans, propriocepcję, stabilizację oraz siłę. Wyróżnikiem ćwiczeń w treningu funkcjonalnym jest zastosowanie takich urządzeń, które pozwalają na niczym nieskrępowany, nieograniczony, wielopłaszczyznowy ruch, aktywizujący do pracy całe ciało i umysł. Używamy w nim m.in. sprzętu balansującego, dysków i piłek stabilizujących, Bosu, równoważni, ciężarków, piłek lekarskich.

 
 
 
Zapisz się na zajęcia
 
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji znajduje się w polityce prywatności.
Projektowanie stron: ARTECH Agencja InteraktywnaARTEH CMS